Doobidoo

Sitter just nu och försöker få två små barn att sova och låt mig säga så här! Dom vill inte sova!.
Men dom får väl röja runt där inne på rummet då och tro att jag inte hör dom :) .
Sötnosar.

Och en annan rolig sak, fick just höra och jag citerar "du e fräsch som en nyslaktad ko".
Hhaha, jag vet inte riktigt hur man ska tolka det. Komplimang är det ju inte riktigt för ärligt talat hur snygg är en nyslaktad ko? Hhaha, Ja han är då för skön min Underbara Martin
Ne men nu ska jag göra som Martin säger och titta på Doobidoo för jag har ju ändå passerat mitt bäst före datum så då är det okej att kolla på det ;).


Tja!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback