Blev en rätt bra dag :D

Efter ha haft världens tråkigaste morgon så bev dagen ganska bra ändå :)
Åkte hem till mamma och umgicks med dom ett tag och baka en god paj på mammas begäran och sen hem för att möta en av "grannarna" i trappen. Han har nämligen bott hos min granne, hans killkompis ett tag och nu flytta han idag. Så då blev jag rätt så ledsen faktiskt, för vi åkte alltid bussen ihop på morgonen på väg till jobbet. Blev ju så mycket roligare när man hade någon att prata med på vägen. Och så va det ju så kul att se han varje morgon springa till bussen för han alltid va försenad :). Hhahha.
Jaja, men sen kom i alla fall Jojo hit en stund och bara snacka skit. Och vi börja prata om vad vi gjorde förr och kom på en massa männsikor som liksom raderats ur minnet. Och händelser för det delen också.
Och jag kom underfund med att jag nog har en 22 års kris.
Okej när jag tänker efter så kanske det inte va världens bästa dag i alla fall.
Får hoppas att dagen på jobbet imon blir roligare !


peeLa & Jojo

Tja!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback