Alltså..

Från början va det roligt och lite gulligt på något konstigt sätt när min Docka sa "nulla" istället för snurra.
Men nu börjar jag tyckte det är lite störande om jag ska vara ärlig.
För att inte tala om pinsamt. Har ju faktiskt hänt att hon ute bland folk har sagt "Mamma jag vill nulla".
Och folk har liksom tittat på mig lite suspekt. Och då börjar man ju liksom förklara sig med att hon, aaah. liksom inte kan säga snurra fast de är ju det hon menar när hon säger "nulla". och så flinar man ju lite nervöst.
Och då tittar dom ju ännu mer suspekt på en.
Tacka gudarna för att hon inte har sagt -"Mamma, nulla mig mera"- Utan bland folk än!

Tja!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback