Varföör

Lyssnar jag på mig själv. Väldigt dumt gjort ibland.
Blev i alla fall utgång i Lördags. Hade lite tråkigt vid 21 tiden och Dockan sov så jag lämna över henne till mamma och åkte hem till min systers pojkvän och va med dom där ett tag. Sen blev det ju självklart utgång. Och då träffar ja ju självklart på Bästa Malin & följer med henne till Krogen Krogen :)
Och Vem är inte där? Joo, Jojo såklart!
Hhaha.

Så festa vidare med dom och träffa ju även på Min Lilla Martin ute. De va länge sen!
När kogen stängde så drog vi vidare till Kåken!.
Hhaha.
Jätte roligt men faaan va man inte passar in! :).

När jag till slut har tagit mig hem vid mja, Kanske 6 tiden på morgonen!.
Jo men självklart va ju Dockan vaken då. Så det har inte vart så mycket sova för mig idag!.
Vart mer Död än levande!.

Så nu ska jag faktiskt lägga mig i säffan och tror jag kommer somna ganska så snart!

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback