? Va hände ?

Jag har tänkt på en sak.
Andledningen till att jag skaffa en Blogg var för att jag ville ha ett ställe där jag kunde skita i va folk säger om de jag skriver och verkligen ventilera alla känslor som kan komma.
Men sen jag fick reda på att många Nära&Kära läser bloggen så har jag liksom börjat tänkt på allt jag skriver så det inte verkar stötande mot någon.
Men varför gör jag det? Det är väl min blogg?
Hela syftet med bloggen va att få skriva vad jag vill utan att ta hänsyn. Det syftet har liksom försvunnit.
Och allt jag skriver om nu är hur tråkigt jag har, eller hur många blöjor jag har bytt. Och alla som känner mig vet att det är inte jag. Nog för att jag älskar att klaga ibland. Men inte fan sitter jag och pratar om sånt? rätta mig om jag har fel vänner!.

Och att jag tänker efter innan jag skriver är inte för att jag inte står för det jag tycker, utan handlar mer om att jag kanske inte tycker allt är relevant att ta upp. Utan de kan snarare skapa mer problem mellan människor än att lösa dom..

Men det jag ville ha sagt är att hädan efter kommer jag skriva det jag vill och tycker du inte om det.
Så läs inte bloggfanskapet!.

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback