Utgång i Min Ära?

Ne okej. Nu ljuger jag.
Ska ut och äta med jobbet imon :)
Och ja dom hade väl planer på detta innan jag fick reda på att jag ska sluta men jag kan ju låtsas att vi gör det för min skull ;).

Sen ska i alla fall Jag, Lina & Karro hem till den sist nämnda för att dricka lite vin och "förfesta".
Vet inte riktigt hur lyckat det kommer bli av två anledningar;

1; Dom har hund. Jag är livrädd. Behöver jag säga mer?
2; Hennes pojkvän ska kanske vara med Dockans pappa. Undra hur det kommer gå om vi ska vara där samtidigt.

Aja, Det återstår att de.

Sen hoppas i alla fall jag på att det blir utgång och Lina tror jag e på. Men Karro är lite mer tveksamt. Får se om jag lyckas få med henne eller inte ;).

Men nu blir det i alla fall tv för min det.

Powerpuff!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback