Trött på mina smarta idéer!

Jag ska alltid komma på såna konstiga saker när jag är sjuk. För att jag är så upp över öronen uttråkad!.
Men en normal person tänker efter innan dom handar men Icke Sa Nicke, De gör inte peeLa!

Kom på den smarta idén att de hade vart kul & kolla hur man passar i lugg. Och så tar jag fram saxen och klipper.
Men vettefan och jag e nöjd alltså!
Men jag bjuder på mig själv och lägger ut kort som ni mina kära läsare kan kommentera.
Och då vill jag helst ha den brutala sanningen!..
Inget; Åh va fint! & sen sitt och garva åt hur ful jag är!.
:)
Okej?

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lillemor

Du e jättefin...Liknar ju hon Abby i NCIS ju...

Postat av: peeLa

Tack Mamma <3 .. Vet inte om jag vill likna Henne men va faan ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback