Teknik Skit.

Alltså mobiler är inte mina bästa vänner. Köpte ju en ny för ett tag sedan och redan har den börjat krångla.
Skicka ju sms igår förmiddag med både min Siss och med Ema.
Men sen på eftermiddagen upptäcker jag att de inte går längre.
Och när jag får ett sms så tar jag emot det men de står bara "Meddelande Skadat".
Vaa?? Va fan är det??
Så nu kan jag inte ta emot sms. Vilket är jätte störande.
Får se om jag har ork till att lämna in den på lördag!

Idag mår jag hyfsat bra. Huvudvärken är kvar men den får man väl leva med.
Så ikväll ska jag i alla fall åka hem till min mamma och ge min Lillebror W present.
Han fyllde ju år i början av veckan. Men har ju vart sjuk så har inte kunnat ta mig dit.

Men nu ska jag sätta på en kopp kaffe och slänga mig i säffan och vila en stund till och hoppas på att bota min huvudvärk.

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback