Svaga människor!

De är kanske elakt att säga men svaga männsikor är något som jag verkligen inte tål.
Jag kan verkligen inte i min vildaste fantasi förstå hur man kan låta andra männsikor styra ens liv.
Förstår inte hur man kan gräva sin grav bara för att man har haft lite motgångar.

Jag har vart med om mycket skit & det har även min familj. Men inte fan skulle jag ge dom idiotiska männsikorna min stolthet genom att ge upp. Och inte så men det finns verkligen ingenting man inte kan klara sig ur.
Och då menar jag inget! Visst tufft att förlora sitt barn eller liknande och självklart känner man ju lusten att ge upp.
De säger jag inte annat om. Men sen då. Livet går vidare. Varför inte göra det bästa av det?
Och vissa alla as där ute att man faktiskt är skit grym?!

Förstår inte människor som lever i det förslutna varje dag. Varför gör man så mot sig själv?
Visst att man kan ha dåliga dagar där man undrar Varför och man verkligen mår skit.
Det är ju bara mänskligt. Men dagen efter är det dags att dra sig i kragen och göra något åt det istället!..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback