Stress & Smarta idéer !

Idag har stressnivån varit väldigt hög.
Först stess i morse för jag gick upp för sent. Sen kom min kära mor och vi åkte til City Gross.
Sen blev det en snabb frukost på Mc och där efter ett besök på Bvc med Dockan!.
Efter det så blev det en tripp till Maxi och sen blev det återigen Mc för att fixa med mat hem så mamma kunde hämta lillebror W i skolan. Sen åkte mamma iväg med lillebror M för ett utvecklingssamtal.
Sen försäkringskassan & El giganten för att hämta ut min telefon !.
Ja och där i mellan någon gång så han jag även lämna in ett papper till tandläkaren! :)
Ja idag har jag vart på språng.

& Så kom jag på den smart idén att åka till Ullared imon!.
Ja så man kan köpa en massa julklappar.
Får se hur det blir med den idén eftersom det är sista pengahelgen innan jul så det lär ju vara rätt så mycket folk där imon !.

Men nu ska jag utfodra min dotter !. .

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback