Morgondagen

Kommer bli jobbig tror jag.
Ska till Bvc med Dockan för en 2,5 års kontroll. Sen måste jag förbi försäkrings kassan och kolla om jag har några mamma dagar att ta ut nu i Jul.
Och sen tänkte jag faktiskt fixa färg och penslar så jag kan måla om lite saker här hemma.
och sen tänkte jag också fixa en gran. Hatar egentligen plastgran med kommer inte få tummen ur tt köpa en riktig så det är ju lika bra att köpa plastskit då. För Dockan måste ju få en gran! .
Och nej jag ska inte sätta upp granen imon!
Tänkte kolla med mamma om hon har lust att hänga på mig men har för mig att hon va upptagen med annat imon.
Aja, annars får jag väl gå runt på stan själv! :)

Men nu ska jag väcka min Dotter så hon somnar ikväll också!

Tja!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback