Jaaaaaaag mår skit!

Är så jäkla trött idag!
De måste vart den jävla Gröna Hissen som gjorde det igår.
Men Sjukt kul va det i alla fall. Och som vanligt hittar jag på tokigheter.

Vakten & jag är numera Vänner för han tro stenhårt på att jag är en jätte cool Brud.
Börja med att jag kommer fram och säger något i stil med; Men hallå där man kan ju för faaan inte va änställd på Tre Lingon de är ju bara Inte Okej, Så att säga.
Ja och sen fortsatte det så. Och jag min Idiot säger ju självklart att jag är anställd på G4 och jobbade på volvo men Ja hoppade ju över delen med att jag är bara Brandvakt och inte Väktare.
Aja. Hoppas att han inte kommer ihåg mig! Fast risken är stor med tanke på att han va nykter och det va verkligen inte jag! ! .
Och sen skulle jag ju självklart säga till alla idioter på dansgolvet som jobba sig för mycket. Och de är ju bra av mig men jag säger ju inte; Jag vill inte dansa med er så kan ni va snälla och sluta.
Utan jag gormar. -Måste ni komma i FLOCK!.
Och då fick jag allt lite blickar på mig. Råka ju vara så att dom var Invandrare. Men de tänkte la inte jag på.
Och därför blev det kanske ett dumt ordval.

Aja.  Så kan de gå!

Grymt kul också.
De va en lite för full kille också som Kissa ner sig för att han va så rädd när polisen kom åkadee :)
Eller a liten & liten. Typ 30 kanske.
Hhahahha. Idiot!


Men nu ska jag dööööö på soffan ett tag till :)
Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback