Hejhopp, Tomte ...

Nu skriver jag äntligen, Glad då Anna? ;)

Tänkte i alla fall berätta att Lördagen va jätte rolig. Va hemma hos Jojo men massa vänner för att fira att vi bli ett år närmare döden :P.
Hade lite "teater" till lite olika barn låtar, Någon kom ut ur garderoben ;P. Och så blev det baden på det!
Ja minst sagt lyckat!. Tack alla som va med. Och ett lite extra stort Tack till Anna för den fina blomman :)
Väldigt uppskattat!

Idag fyller lillebror W år också. Men de hade jag totalt glömt av.
Men i alla fall ett stort Grattis till honom :)..

Men nu ska jag lägga min Docka och prata i telen :)

Tjarå! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Den va du värd <3 Tack själv för en kanon kväll, kom ut ur gaderoben va missa jag ?

Postat av: peeLa

Hhaha, Jadu Anna :) Du va bara en tjej på krogen som fråga Tommy om han va gay. Och så har jag ju kort när han pussar på Johan så :) Hhaha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback