HATA swedbank!

Ja, de gör jag verkligen!.
Kommer inte åt mina pengar, Och om inte det va tillräckligt jobbigt så är dessutom mina cigaretter slut!
Ja. . FÖR JÄVLIGT!
Därför har jag nu med gott med i Hata Swedbank gruppen på Fb. Eller nej, Nu ljög jag. Vet inte ens om det finns en sån grupp. Men jag kanske borde starta en?.

Annars har det inte hänt så mycket mer idag. Än att jag har varit på jobbet. Och dagarna går så sjukt fort nu är jag snart ska byta arbetsplats. Kommer verkligen sakna det.
Men det är ju ganska kul och se en annan del av verksamheten och lära känna nya människor.
Men. Svalorna kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat!.

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ema

Ajaj, intee braa!



När började det funka igen då?



Haha, nu har jag med blogg, mohaha, känner mig tok-töntig :P



Pyss

Postat av: peeLa

Dagen efter funka det igen :)



Hhaha, Du är inte alls tok töntig :). Jag länkar dig då så får vi hoppas att du får många läsare ;).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback