Dejting Dilemma.

Detta med Dejting är ju något spännande men också sjukt jobbigt.
För er som inte vet eller bara inte fattat än, så har jag träffat en kille ett tag nu.
Och de är inte det att jag tycker vi ska bli tillsammans idag utan jag undrar mer, var står vi?
För jag har kommit till den punkten att jag inte vill vara med någon annan även om jag inte vill bli tillsammans med killen just nu. Men han då?.
Han ska nämligen gå ut i helgen, och de är ju helt okej. Men hur vet jag att han inte springer runt och är med andra?
För alla har ju inte samma gränser. På när det är okej och när det inte är det..

Och då tänker ni; Ja men fråga han då.
Och a de kan man ju göra. Men de är liksom så att jag kanske inte träffar han innan lördag & jag har ju inte lust att fråga detta över telefon. Jävla dilemma.

Och sen om han nu säger att han tycker det är okej att vara med andra. Hur ska jag reagera då?.
Ska jag acceptera det eftersom vi inte tillsammans?
För mitt sätt att tänka säger ju att om han har behovet att vara med andra så är det ju uppenbarligen inte mig han ska vara med. Men de är ju bara så jag tänker.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback