Dagen!

Blev inget jobb för mig idag för jag har vart hemma med sjuk Docka.
Så jag har väl mer eller mindre klättrat på väggarna & satt på tvätten.
Roligt!.
Kvällen har börjat med ett doktors besök med dockan för att konstatera att de är ögoninflammation hon har, så man kunde få medicin.
Så därför blir det heller inget jobb för mig på resten av veckan!

Vet inte om de är bra eller dåligt.
Bra; Ja trivs inte alls på nya jobbet. Inget fel på människorna isäg men de är bara nått som inte klickar.
Jag hoppas ju på att detta går över. Har ju bara vart där två dagar så jag måste ju ge det en ärlig chans.
Dåligt; Ja de är ju aldrig kul att Dockan är sjuk. Och sen får man ju inte lika mycket betalt av att gå hemma som av att jobb! ..

Men nu ska jag lägga mig och mysa med min Docka!
Tjarå!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback