Bara en vecka till med Svalorna..

Jaha, fick idag reda på att jag inte längre ska vara kvar på Svalan där jag jobbar nu.
Utan ska byta till ett ställe som heter Janexet(?).
Och jag som verkligen stormtrivs hos mina Svalor ju :( .
Visste ju att detta skulle hända men va jobbigare än jag trodde nu när det verkligen händer.
Aja. Sånt är livet. Bara att vänja sig!.

Och jag kommer verkligen sakna mina arbetskollegor.
Lina är ju en tjej jag verkligen hoppas på att hålla kontakten med.
Underbar Brutta. Lika galen som jag :)
Och så har vi ju faktiskt powerpuff planer på gång ;)

Ja men nu blir det kvällsmat och sen slänger jag mig utslagen på min säffa ;)

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback