Usch !

Vet inte ens vart jag ska börja..
Just nu är det jävligt mycket känner jag.
Skulle behöva en kväll med min Jojo tror jag så man får sagt allt till någon ..
Men nu förstår jag verkligen varför min söta underbara lillebror mår som han gör !
Hoppas bara man kan hjälpa han på något sätt så han känner att kan prata med mig i alla fall ..

Ja, sitter just nu hemma hos mamma igen :P, ska passa små skitarna sen när mamma & pappa är på möte !
Imon blir det "sommarfest" (som dom nu kallar det) med Dockans Dagmammor ..
Får väl se hur kuk det blir när man inte känner en jävel ! ..

♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Haha du har skrivit kuk ist för kul, döööör!!! Haaha!!



Du är en så underbart förstående o snäll storasyster! Din lillebror kan skatta sig lycklig som har en syrra som dig, även en familj som eran. Nu håller jag tummarna för att allt kommer att vända o bli till det bättre för honom! <3

Postat av: peeLa

Hhahhahahaha, ja de har jag dö.. inte bara på sms jag gör den tappen då ! suck, va trött jag blir på mig själv ! :D .



Och tack <3

Postat av: Jojo

Den tappen? Hahahaha döööööör igen!!! hahahahha!!

Postat av: peeLa

Hhahaha, :D Nu blir jag Riktigt trött på mig själv ! .. Ska nog börja kontroll läsa texten innan jag lägger ut den ! hahahhaaha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback