Tråkigt !

Jag brukar tycka att dagarna & veckorna bara springer iväg & att man nästan aldrig hinner med något. Men jösses va seg det går nu !
Och allt bara för att jag vill att de ska bli fredag så jag äntligen får träffa Foffer .
Blir nog bara att sitta hemma hos honom & ha en riktig nostalgi tripp !
Kolla gamla kort & filmer ! Ja jösses va vi va knasiga förr :P ..
Men riktigt kul va det i alla fall ! !

Skulle igentligen ha gått på dockans "sommarfest" idag men Nej va jag inte orkar det ... Känner mig jätte elak mot Dockan men usch vilken jobbig dag !
Jag älskar min bror men jösses käften går i ett. Har sån satans huvudvärk nu !

♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback