...

Sitter just nu hemma hos mamma & lyssnar på musik ! ..
Va för jävla tråkigt hemma men en sjuk Docka så de va bättre att åka hit :P .
Som jag skrev i förra inlägget så kanske Mr P tittar förbi idag, Men man vet ju aldrig med honom..
Han kanske skulle på en fest för en av hans vänner fyller tydligen år . Suck ..

Kanske ska ta och ringa Jojo idag också, börjar få lite abstinens ifrån henne..
Va ju trotts allt en eller två dagar sedan jag prata med henne :D, hahaha ..

Nästa helg har jag i alla fall BOKAT en gammal vän till mig !
Ja, så svårt är det tydligen att få träffat honom, att man måste Boka !
Men de blir nog jävligt kul att se han igen, har inte träffat han på typ 2 år ..
Vi som va Bästa Vänner.
Känns rätt sjuk att man kan tappa kontaken så fort med någon som man verkligen va väldigt nära vän med.

♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback