Älskar ..

Jag älskar verkligen tjuvlyssnat.se ! Ibland undrar man hur folk tänker ..
Men man måste ju bara skratta åt dom ! hahaha :) .

En jag tyckte va riktigt klockren e denna;

Två tjejer i den övre tonåren snackar.
Tjej 1: Alltså… jag har tänkt på en sak. Lova att inte skratta?
Tjej 2: Nej då. Lovar.
Tjej 1: Jo, alltså. När någon gubbe håller på att våldta dig, så har jag kommit på ett skitbra sätt att få honom att sluta!
Tjej 2: Jaså?
Tjej 1: Ja, typ, precis innan han våldtar dig, så ska man skrika: "JAG HAR AIDS!!". Jag slår vad om att han kommer springa iväg! För jag menar, ingen vill ju ha AIDS?
Tjej 2: Ja! Fan vad smart!
En kort tystnad.
Tjej 2: Men, tänk om han har kuken i din mun då?

Hhaha, Vilket klockrent svar ! Hur gör man då liksom :P .

♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jojo

Hahahahahaha, Kanske ska ropa de innan han stoppar in den i munnen då ;)

Postat av: peeLa

Hhaha, precis. Men visst va det klockrent !? haha. men de roligaste av allt är att detta är ju typiskt dig & mig ! hahahaha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback