Intressant dag !

 Skulle ta tåget med Ema hem till Jojo i förmiddags och då upptäcker jag att, om man har hund (vilket Ema har) så måste man gå på längst bak på tåget medans när man då har vagn så finns det ingång längst fram på tåget .. Så de slutade alltså men att Ema sitter längst bak i tågen med Zorro och jag längst fram med Dockan .. Men hur faan gör man om man har både hund och vagn då ? ska man behöva lyft upp vagnen då ? ja de där har dom nog inte riktigt tänkt i genom ! !


Väl framme hos Jojo så tar vi en sväng till Tempo och på vägen hem stannar en Tjej oss som har kört fast med sin bil och frågar om vi kan hjälpa till att putta, vilket vi självklart gör. Saken är den att hon med ena hjulet sitter i en jätte grop coh det andra hjulet sitter det en massa is bakom, så ja de va ju bara att börja hacka och lägga massa grus vid hjulen. Som tur va kom det två killar förbi och hjälpte till också. så med lite gung fram och tillbaka så fick vi till slut upp henne !  :D

Tänkte jag skulle bjuda på lite bilder från besöket hos Jojo härom dagen !



Underbara lockar hon får ibland !







Hhahah, :D.
De är ett kort som jag tänker sätta på väggen i allafall !

<3 <3 <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback