Ung Mamma !

Ja, de kan kännas väldigt jobbigt ibland !
Jag önskar verkligen inte min Docka ogjord men när man inte har några vänner som också har barn, eller inte som man umgås med i allafall. Så kan man ibland känna sig jävligt utanför. Inte för att de är mina vänners fel utan för att jag inte kan göra det som dom kan alla gånger.

Ema ska ut med ett tjejgäng för att fira en vän som fyllde år i veckan, Och Jojo ska hem till sin kusin & ha bastu och öl kväll, och va faan ska jag göra ! Jo jag ska sitta hemma och titta på bolibompa !!!

Ja, ibland känner jag min verkligen som en 40 årig tant. Jag HATAR att jag inte kan vara så spontan längre. Jag vill kunna åka iväg när jag vill utan att behöva planera en vecka i förväg och fixa barnvakt.
Ibland vill jag bara bli 15 igen så man slipper allt ansvar !!!!

Men som sagt misstolka mig rätt, Jag önskar absolut inte min Docka ogjord !
<3 <3 <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback