Trött !!!

Just nu sitter jag och i princip söker varje jobb som finns & det är ju så trist !
Speciellt när det är jobb man igentligen inte vill ha men måste söka bara för att man börjar bli jävligt trött på att gå hemma hela tiden !
Vill verkligen jobba nu.

Sen e det ju så jäkla trist att söka jobb idag med tanke på att de är hundra människor till som söker samma jag eftersom de har blivit varslade från sitt förra !

Men just nu har jag snöat in mig på butiksjobb, de låter fruktansvärt kul.
Min vän Jojo jobbar på gripsholm i storahöga och hon pratar jämt om hur kul det är och hur mycket hon älskar sitt jobb. & sen att man träffar så mycket nya människor hela tiden.
Ja de låter verkligen som något jag kan tänka mig göra ! :)

Och idag är det premiär för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar :D
TOPPEN !!
Hahha, har verkligen längtat. Älskar dom !



<3 Rise Against - Hero Of War <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback