NeaLedig !

Ja va ska man hitta på när man är NeaLedig ?!

Imon åker dockan till sin farmor och myser & va ska man hitta på då.
Man säger alltid att de ska bli så gott att få lite tid för sig själv, men 5 minuter efter hon har åkt sitter jag på nålar och vet inte vad jag ska göra ..

Men imon blir det nog att åka hem till Jojo med lite andra vänner & mina vinare och bara ta det lungt.
Blir nog inte någon utekväll !

I kväll blir det "Bio" hemma hos mamma för jag ska passa barnen när dom e ut och svirar !
Ska fixa till det med biljettlucka och popcorn, Blir nog riktigt roligt :D
Tur att man har sitt barnasinne kvar !

Cheryl Cole - Fight for the Love
Jag kan verkligen inte få nog av den låten !

<3 <3 <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback