Jösses !!!

Satt just och kolla runt lite på facebook, folks bilder och så .
Och kom över en viss Mr Idiot´s sida. Men de va nästan så jag tyckte synd om honom.
Killen kan ju inte må bra asså, nog för att han behövde gå ner några kilo men jösses !
På profilkortet så ser han ju ut som faaaaan ! !
Alltså inte ful utan bara äckligt mager, får hoppas att de bara är det kortet & att killen inte ser ut så igentligen !
De roligaste av allt va att i helgen har vi pratat rätt mycket om en viss Miss C och så ser jag att dom har blivit vänner, Mr Idiot och Miss C :D hahahhahahahah.
Jag kan faktiskt inte annat än skratta åt det.

Fast jag tror nog att dom har rätt roligt ihop, Två nötter e ju bättre än en, Eller ? :)

<3 <3 <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Två nötter är bättre än en sålänge jag slipper vara i närheten av dom. HAHAHAHA. Toppeeeeen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback