Gammal vän !

Fick tummen ur och träffat en gammal vän idag !
Ja de va riktigt roligt att se att man bara kunde ta upp där man slutade för många år sedan.
De måste ju betyda att man va bra vänner, när man bara kan prata på som vanligt och allt mellan himmel och jord !
Fast de är riktigt tragiskt att vi tappade kontakten i så många år. Va ju trots att bästa vänner från i princip 1-9 !
Men nu ska jag se till att vi verkligen håller uppe kontakten igen !

Efter ett kärs återseende av en gammal vän blev det att åka till Jojo.
Kaffe och Mario på 8-bitars !
Riktigt kul !

Sen kom min akilleshäl dit också och jag blir inte klock på mig själv !
Alltså killen är charmig mot alla, han har nästan alltid ett leende på läpparna och han e närgången.
Men de är bara sån han är, så VARFÖR blir jag nervös ?! 
eller inte nervös utan ... ähh ja vet inte vad jag blir ! ! ! 
 Men jag fattar inte varför jag alltid måste tänka, jaha va menar han med detta då !
Jag vet ju att han bara ÄR sån och han menar inget med det.
Ibland orkar jag bara inte med mig själv !

<3 <3 <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback