ETT ÅR !!!

Idag sitter vi barnvakt åt alla barn vi känner !
Imorse fick jag passa söta Kasper för Bella skulle till dagis :D
Alltid lika söt den ungen !

Nu sitter vi hemme hos mamma & passar hulliganbarnen :P
Ne, nu va jag dum ! dom har faktiskt vart snälla idag .

Prata med Jojo i telefon också, alltid lika roligt.
Men hon vet fortfarande inte om påskmiddagen blir av eller inte för hennes hane kan inte bestämma sig !
Varför ska det alltid ta lika lång tid för killar att fatta ett beslut, måste man komma med det i sista sekunden ? !
Jag tycker om att vara spontan i vanliga fall, men nu är det ju en middag som ska planerad & göras i ordning & gäster man ska bjuda & så kan de vara bra med LITE framförhållning så;
KOM IGEN OCH FATTA ETT BESLUT !!!! :P

Ja annars händer inte mycket i mitt liv just nu.. Eller jo
Igår insåg jag just att jag har varit singel över ett år & vilken ånges jag fick !
ETT ÅR !!!!

Fast jag trivs rätt bra som det är just nu, skönt att bara kunna koncentrera sig på Mig & Dockan !
Men ändå, Ett år e jääääävla lång tid !! :P

<3 <3 <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Ja dessa hanar, inte gör de det lätt för en.



BARA ett år? Känns som att du varit singel i all evighet! Inget negativt med det iof, mer Peela-tid till mig! :D

Postat av: peeLa

Hhaha, De känns som om de va ett par veckor sedan bara !! Men de kanske är för att de blev så krångligt mellan oss .. Vem vet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback