Varför är jag inte kort ?

Spelar längden roll ?
Och nu menar jag inte på Killarnas privata utan på hela killen ..
Är det okej att tjejen är mycket längre ? eller okej är det väl men ser det jätte dumt ut är mer min fråga ..
Jag är runt 1.73 och Jag vet en riktigt heting som är runt typ 1.55..
Hhaha, jag kan bara tänka mig hur det hade sett ut, URDUMT !! ..

Nu är jag sån att jag måste ha en kille som är lika lång men helst lite längre än mig själv.
Tycker liksom de känns bäst så .. Men så hitta jag ju denna läckerbit som är så KORT, Jag tycker ju verkligen han är het. Vilket dilemma jag har känner jag..

Men jag fick ett tips av Ema; Prata bara med honom på msn via webcamen så ser du ju inte hur lång han e :).. Hhahaha, Hon e la för go.. Vad har jag för nytta av honom då undrar jag ? :P..

♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jojo

Nytta = c6?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback