Underbart

Gud va kul det är när man träffar på eller pratar med fulla människor när man själv inte är det.
Min Siss är här nu och kollar film med mig och då ringer hennes fulla pojkvän som har varit i Danmark men sin bror över dagen. Och jösses va roligt de va att prata med honom.

peeLa- Ska inte nu ta bussen, eller nej jag mena båten hem imon ?
Alex- Neeeeej, jag tar aldrig bussen jag åker taxi!
peeLa- Ska du ta taxi ifrån danmark till Sverige?
Alex- aa för jag åker aldrig BUSSEN!! .
Hhaha, lycka till säger jag ..

Och så tjöta han massa om att han skulle komma hit och sova & jag sa Nej eftersom Dockan sover och han är jätte full, Men vem knacka på min dörr för 10 minuter sedan.. Jo Alex & Dicken(Hans bror kallas så, fråga mig inte varför för det vet jag inte).. Så nu står min Siss  där ute och försöker få dom att gå :) hahahha..



Alex & Siss :)


♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback