Trött

Vakna klockan 7 idag av att Dockan tyckte man skulle gå upp.
Tycker inte riktigt om när hon vaknar så tidigt, Är inte alls van vid det.
För er som inte vet har min Docka alltid vart snäll mot mig och vaknat tidigast Kl 8 och senast 9.30 :)
Så dom få gångerna hon vaknar tidigare än det så blir man ju jätte trött ..

Idag händer nog inte så mycket. De är ju inte direkt sommarväder ute just nu så de verkar inte jätte lockande att gå ut heller ..
Men snart blir det i alla fall till att laga lite mat och sen är det lördags godis(så man slipper tjatet från Dockan)..

Ska även nämna att jag fixa en blogg till Siss igår med som ligger under mina länkar.
Hon har inte riktigt kommit igång än för den krånglar jätte mycket, Men nu vet ni det i alla fall :)


Siss :)

♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback