Sorry

Förlåt för att jag inte har lagt upp några kort från helgen än, Men jag hoppas på att få lite tid över imon så jag kan göra det.. Om ni inte orkar vänta såg jag att Jojo har lagt upp kort på sin blogg som ligger under mina länkar :) .

Sitter just nu och kollar lite film, dö trist att göra själv har jag kommit på. Måste ju se jätte dum ut när jag sitter här och skrattar högt för mig själv :).  hahahah ..

Imon blir det promenad & en mysdag med Foffer och nea :) . Lustigt att man inte träffats på 2 år, inte ens råka se varandra på stan under den tiden, och nu ser jag han hela tiden. På bussen, promenaden & hämtning på dagis :) .

Desamma gäller ju Mr XX (som har bett mig att inte nämna han här för att han är så himla paranoid, ooops) han har man ju inte heller sett någonstans under den tiden vi inte prata, och även där är det samma sak att jag ser han allt oftare och oftare ute på stan, Lustigt hur ödet spelar spratt ibland ..

♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback