Sicken Helg..

Snacka om att man att man inte har gjort 2 dagars så ofta den sista tiden.
Va ju för sjutton full i söndags också, så jag fick ju snällt stå ut med bakfyllan idag ... Usch !

Men de va en rolig helg.
Lördagen börja med att vi åkte hem till Ema med massa kalas saker.
Förfesta där sen drog vi vidare till Krogen och svängde våra lurviga där en stund..
Sen börja de spåra då jag träffar på en vän som ska till Kåken så jag drar med mig Jojo och åker dit.
Där är det ca 15 personer där, me Jojo pch jag vet hur man roar sig själv. :D
Hhahah ..

Men sen höll jag på att få gå hela vägen hem, Men som tur va hitta min "vän" mig efter en stund.
hahha, blir så trött på mig själv.

Orkar inte ladda upp några kort nu men jag lovar att göra det snart :) .

♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback