Nötter & Blåbär

Ja, jösses vilken rolig kväll det va igår :)
Har träningsvärk i magmusklerna efter allt skrattande !
Gubben Charles & Andreas stog för det mesta av underhållningen, Två nötter som är exakt likadana.
De va ju bara att sitta där och skratta åt dom :D, Jojo fick ett par bra filmer på dom :)

Sen fick vi ju även för oss att dra till krogen, Va i stort sett bara vi där. Men lika kul hade vi för det.
Snobb Sara och peeLa körde loss på dansgolvet med steg som, Starta gräsklipparen, plocka blåbär & Bär korgen! hahahaha.. Sen efter ett tag hängde hela tjejligan med i dansen! Måste vart riktigt kul för det enda paret som satt i ett bås & pussades att titta på oss! :D. Men den bjuder vi på ..

♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Haha. Vadå sen? Jag var ju med från början! Förutom plocka blåbär, där du hittade på din egna version! Snacka om att jag hamnar i skymundan när Sara är med ;)



Dessutom drack vi ROSA shot, du kan fråga de andra ;) mohahaha. Pussss

Postat av: peeLa

Nej de va du inte. för ni stog och beställde i baren först :). Och okej jag ger mig då, Dom va väl ROSA då :).

Postat av: Johanna

De va iaf jag som kom på gräsklipparen o bra korgen!

Postat av: peeLa

Jadu kom på att KÖRA gräsklipparen ja :P. Starta kom jag på faktiskt :) hahhha, Och bära korgen va också ditt roliga påhitt :):)

Postat av: Jojo

Vi är inte envisa/tjurskalliga vaaaaaaa?????? Hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback