Midsommar

Ja snart är det midsommar och jag har ingen aning om vad jag ska göra..
På dagen tror jag att jag tar med mig Dockan & åker hem till familjen och är med dom..
Kanske tar en tripp till kareby och dansar runt stången.. :)

Men sen så kan jag;
Nr 1;
Vara med Jojjo & Ema.
Plus; Vi har sjukt kul ihop & SnobbSara ska vara där också så då blir det ju ännu roligare.
Minus; De är bara par som är där :(.

Nr 2;
Fest hos Malin och hennes Bror.
Plus; De va sjukt länge sedan jag festa med henne och de hade vart kul att göra det igen.
Minus; Festen äger rum på en åker & även om jag kanske känner några är Det garanterat ingen jag umgås med.

Nr 3;
Vara med Foffer;
Plus; Jävligt roligt vad som än händer.
Minus; Hmm, kan faktiskt inte komma på något.

Så det får nog bli Nr 3 som vinner :).

♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback