Vad händer nu då ?

Just nu sitter jag hemma & har skit tråkigt ..
Både längtar till helgen för då ska jag kanske vara med SnobbSara  :P.
Och på ett annat sätt så hoppas jag inte att helgen kommer alls. För då betyder det att Dockan åker till sin Farmor en HEL vecka. Jag är nästan säker på att jag kommer gå under.

Och för alla er som sitter där och tänker; Sluta va töntig du är!
Så kan jag bara säga att jag har aldrig vart utan min Docka så länge, och jag har faan ångest när hon är hon sin farmor från Lördag till Söndag. Och om jag ska vara ärlig så rör det mig inte i ryggen vad ni tycker om det :) .



♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback