Tonåren, Usch vilken tid !

Sitter just & tänker tillbaka på när man va yngre .. Visst jag är inte gammal men de känns som att de va evigheter sedan.. Nog för att jag va fjortis men jag har aldrig varit den "blonda råsminkade" fjortisen .. Utan jag va mer den "jag är skit snygg & skit tuff" fjortisen.. Och tänk så mycket tokigheter man hittade på för att man absolut inte kunde dricka normalt. . Kommer ihåg när jag börja kvällen men att sparka chaffören mellan bena, Försökte starta bråk med en brud. Fortsatta kvällen men att springa ifrån alla mina vänner och ringa min mamma ! som skulle komma och hämta mig men så ångra jag mig och ville inte alls åka hem och så fick min Pappa Gunnar jaga mig genom halva kungälv ! Och väl hemma däckar jag i sängen och min dåvarande pojkvän börja klättra på fasaden för att komma upp till mitt fönster och min Pappa Gunnar springer ut i kalsonger för att jaga bort honom ! Ja usch va jag va jobbig som tonåring ..
Och de va bara en kväll under mina 5 år som aktiv tonårsrebell !..

Ja men de blev ju nått bra av mig också tillslut som min Mamma säger :P .

♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

och tänk på folk du sårade.

Postat av: peeLa

Hej Anonym !



Ja visst gjorde jag de, men de är väl en sak som alla tonåringar gör utan att tänka på det eller ? eller kan du ärlig säga att du inte sårade någon ?



Men jag vågar i alla fall stå för mina misstag och inte leka viktigpetter Anonym !



:D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback