Utgång i Västerås ?

Mja, ♥ ska ha inflyttingsfest imon. Sen kanske se bär av ut. & jag börjar bli lite små nervös!
För ja mena vem ska jag flippa med, Jojo är ju inte med ! och inte Ema heller för det delen!  ..
Mja, får nog hålla mig ganska så nycker så han inte ser mitt rätta fyllejag för fort :P .Hhahaha..


Idag har jag även vart med Foffer en sväng(blev han istället för Jojo :P).
Gick runt lite på stan och bara hade de mysigt i regnet :)Hhaha.
Sen va jag och Dockan även hemma hos hennes gammelmormor och morfar & fick min älsklingsmat :D
Ingen kan laga mat som Henne :) Underbart ! .

Men nu blir det till att packa det sista för mamma kommer snart och hämtar alla väskorna :) .



♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jojo

Struntprat, du är lika underbar nykter som kastrullfull ;) let peela out!! ;)

Postat av: peeLa

Hhaha, eller hur :P .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback