Tyst? Neeeej Tack !

Vad hade jag gjort utan msn på kvällarna ? Jag hade verkligen gått under. För det värsta jag vet är tystnad, så när Dockan har somnat och lägenheten blir tyst blir jag fruktansvärt rastlös! .. Visst man går och klagar lite på dagen om att de ska bli skönt när hon somnar och man ka få lite lugn och ro! Men varje kväll när hon har somnat så kommer jag på att jag Hatar tystnaden, men nästa dag är det som bortblåst.
Så jag prisar Gudarna för msn så man åtminstonde har nått att göra och någon att prata med..
Och på sistone har min msn lista blivit lite längre & kan ju meddela att några är ju inte dumma alls att prata med ;P

♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Robban

shit vad söt du är :) :) :)

Postat av: peeLa

Hhahah :).. Tack ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback