Torsdag !

Ja, nu undrar ni säkert va faaan peeLa gör vaken klockan åtta när Dockan inte är hemma ! Ja men då kan jag tala om för er att Flaxarn är morgonpigg (Suck).. :D
Ja, men idag vet jag inte riktigt vad som händer mer än att jag måste handla lite och sen i kväll kanske hatten.
Plus att jag måste ringa min mamma som kanske blir full ikväll. Hhaha :D.
Jag skulle kunna supa med min mamma, Hon blir så himla rolig när hon är full :D hahaha

Ja men nu kommer lite bilder :D

  
Från Carro och Ema besök i tisdags :D



Robert aka Flaxarn


♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jojo

GÖR ALDRIG OM DEHÄR!! Först uppdaterar du inte din blogg, sen är din mobil AVSTÄNGD i flera timmar. Jag trodde du var DÖD!



Btw, ring mig sen. I need details ;)

Postat av: Sessan

Hahahaha du e föööör goo XD <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback