Tiden ..

Sitter just nu hemma hos Jojo.. Tog en kopp kaffe var och gick ut på uteplatsen och bara satt i solen och prata loss om allt verkligen :) .. Vi kom underfund med att de är faktiskt 6 år sedan en gemensam vän gick bort och jag blev nästan förvånade. Tiden går så jävla fort fast ändå så sakta.. När jag tänker på det så känns det som att de va igår jag fick beskedet men på något sätt känns det ändå som att jag kommer träffa på han snart .. Konstigt de där hur man hanterar döden.. Händer fortfarande att jag är påväg att knacka på hos min mormor som gick bort för några månader sedan. Att de är så svårt att ta in att någon man älskar inte finns mer ..
Ja, men en dag ses vi igen de är jag säker på :D .. Love you !

♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jojo

Postat av: Sessan

Saknar mormor :( Älskar dig Siss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback