Nehe..

Ne det blev ingen Öl och Sol förut :( . Solen bara försvann ! och då ville jag inte ha någon öl heller..
Men nu sitter ialla fall Siss och kollar på tv Och jag sitter framför datorn (på msn va annars?) ;P ..
En viss någon vill gärna stå med men alla ni som läser min blogg vet att jag har smeknamn på alla som jag skriver om (ja förutom att jag har kallat Siss för Sara ett par gånger).. Och jag har ännu inte kommit på något till dig så du får tålmodigt vänta på att bli nämnd mer än som "en viss någon" ;P.

  

♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: flaxaren

en viss ngn duger bra hihihi

Postat av: peeLa

Va bra men nu har du ju ett Flaxaren :P

Postat av: flaxaren

vad bra puss sunshine :)

Postat av: peeLa

Och kolla nu fick jag ett också :P

Postat av: flaxaren

sunshine är ok men jag tycker angel eyes är bättre puzz

Postat av: peeLa

Haha, tycker båda låter bra ja ;) pusss

Postat av: flaxaren

you had love to your path before me, but when your lips i ouched my lips it felt like i was kissing destiny here, Angel Eyes with your angel eyes will you always be there to hold me.... pöss vår kommande låt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback