Min syster är svartlistad just nu..

Japp just nu tycker jag inte om min Siss alls !
Hon lova förra veckan att hon kunde passa Dockan under natten så jag kunde dra till Hatten.
Men nu när jag ringer så säger hon nej ! .
Och här va jag snäll och låna ut min lägenhet till henne & Alex när jag va i Västerås, Ger henne tillåtelse till att jucka sönder min säng och ta all min mat. Och hon bytte inte ens sänglakan efter sig. Och så har hon mage att säga nej till mig !
Ne nu är jag inte alls glad !


♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jojo

dör!!! haha

Postat av: Jojo

Förresten behöver du inte gräma dig, det var full kö till Hatten redan innan den öppnade så de stängde insläppet redan ftr ngn halvtimme ;)

Postat av: peeLa

Jo jag förstod nästan det men ändå ! :) hahaha :D

Postat av: Sessan

Hahahahaha jaa döör! Nu ska du inte va sån surf***a ;) Du måste ju påminna mig om sånt, ja har så mycket i mitt hövve hjärtat!! <3<3

Postat av: peeLa

Hhaha, du mycket i huvudet ? nja tror inte det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback