Lördag

Ja vad hände idag?

Just nu går jag runt & städar mm. Mindre roligt om jag får säga de själv men de måste ju göras.
Har haft Bella(grannens dotter) på besök en stund. De är nog den ända Min Docka kan Leka med utan att bli sur på och slå henne :). Mina kära Grannar flyttar idag också, även de tycker jag är Mindre roligt. Ingen man bara kan gå ner till och dricka kaffe med eller sitta på utsidan medans unga leker och tjöta med. Men men, De är ju roligt för dom.
Tänkte jag skulle slå en signal till Mr P också, för kors i taket han ringde igår :).
Han berätta även att han hittat min påse med min Bikini i , Tack så mycket sa jag, nu när jag har köpt ny och allt.
Ska försöka få  hit han någon dag så han kan fixa mitt fönster så jag kan ta ner det fula överkastet med får på som hänger där nu, för att solen lyser rätt in när man ska läga dockan.
Har även tänkt att åka och bada lite idag kanske, är ju så jäkla varmt ute. Men man ska väl inte klaga.

♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback