Live, Mr P & Jojo !

Sitter just nu hemma och lyssnar på Live och ska göra mig i ordning för att åka in till kungälv.
Men eftersom jag lyssnar på Live kom jag och tänka på Mr P ..
Hur länge sedan va det inte man hörde något från honom, Nästan så man saknar knasbollen :D.
Får nog ta och ringa honom sen tror jag !

Mja, Kanske blir en spontan tripp till Västerås imon..
Får väl se hur det går på den fronten !

Och för att helt byta samtals ämne så har Jojo vart smart och tappat bort sin mobil så nu kan jag inte nå henne ! .. Hon har visserligen en ny för tillfället men jag kan ju inte numret till den ! Och jag kommer inte ihåg hennes jobb nummer heller ! Så Jojo när du ser detta så kan du väl låna hanens mobil och smsa över ditt ? :)

♥ ♥ ♥




♥ 7 Dagar ♥
(Kanske)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback