Hmm, hur löser jag detta ?

Hade tänkt att fira med Jojo & kanske SnobbSara att jag har fått jobb på lördag ..
Men hur löser jag barnvakt ?
Mina Föräldrar ska ut på fredagen så dom lär ju vara bakis på lördag.
Min Siss ska ju passa mina små syskon på fredagen och sen har jag för mig att hon prata om att kanske åka till Danmark på lördagen. Och om inte annat börjar hon jobba klockan 8.30 tror jag på söndagen så då måste jag ju ta mig hem ifrån Jojo om jag nu ska ut .. Vilket kan bli lite jobbigt med tanke på att hon bor i Stenungsund ..

Hmm, detta blev en riktig tankenöt ! ..

♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Robban

spar dig till västerås hihihi puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback