Hhaha, min Jojo

Min Jojo e den bästa :) Kolla in hennes blogg under mina länkar :)
Hon e den sötaste, underbaraste & knäppaste Människa jag känner!
Vi har vart vänner i snart, humm, 9 år? (rätta mig om jag har fel Jojo) och visst har vi haft våra bråk och vårat tjafs, Men vi hittar alltid tillbaka till varann :) Underbart med sånna vänner heller hur?
Spelar ingen roll om vi inte ses på ett år (som faktiskt har hänt) så är vi direkt tillbaka på samma spår där vi sluta. Pratar om allt; Killar, familjen, jobb & all jävla skit man känner och även allt bra såklart :). Men de har aldrig hänt att vi har suttit i någon pinsam tystnad ...
Och även om jag ibland ogillat att ha Jojo som vän, tex alla gånger killarna man vill ha raggar på henne istället för att hon e så snygg och har "det" :) och alla gånger jag tycker jag har blivit orättvist behandlad. 
Men när jag tänker tillbaka på våra år tillsammans så spelar allt dedär ingen roll, Jag står heller i skuggan av Min Jojo än att inte ha henne i mitt liv alls. För vad vore mitt Liv utan henne?
Hon finns där i vått och torrt och de har hon redan bevisat med att tro på mig när ingen annan av mina vänner gjorde det! ! ..



Så allt jag vill säga till dig Jojo är att Jag älskar dig och bättre vän än dig kan man inte ha ♥

♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jojo

Åh, nu sitter jag här med tårar i ögonen dumsnut! Vad underbar du är, hade ju garanterat inte kunnat starta dagen bättre än att läsa detta! All the same 2 u, finaste peeLa <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback