Glömde ju ..

Glömde ju berätta att vi va på Busborgen (?) igår :) .
Lite roligt faktiskt. Dockan va lite rädd i början men de släppte sen. Och jag min dumnöt skulle ju självklart åka nått rör av nått slag ! ♥ varnade mig och säger att den är livsfarlig, men lyssnar jag ! Nej de gör jag självklart inte !. Så resultatet blev ett litet men jävligt svidande sår ! :P .
Jaja, Lite roligt va det ändå ! :)

Men nu sitter jag mest och väntar på att åka till tåget. För idag bär det hem i några dagar innan jag ska åka tillbaka hit igen på fredag! Och då undrar ni varför jag åker hem ?, jo då ska jag berätta det :P
Dockan ska till sin farmor på fredag & sen tar min familj med henne till Ronneby ! :) och dit åker jag på måndag ! :) ..


♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback