En dag med tjejer

Ja Idag har jag vart med min syster Thess och hennes dotter Jenny, Mamma & Dockan va ju också med :)
Vi har vart runt i massa affärer och bara shoppat :P.
Fick ett par skor av min syster i Väldigt för tidig födelsedags present :D.
Köpte även lite annat smått och gott. Blev lite besviken när som två fina klänningarna jag ville ha satt jätte konstigt på .. Jaja man kan inte få allt ..

Råka även köra förbi Freddan där han stog och jobba(läs slappa ;P). Han tyckte jag skulle börja spela på lotto så jag kan ta mitt körkort någon gång. Kanske ska lyssna på de tipset :) eller inte med den turen jag har :P.
Men nu ska jag sätta på en kopp kaffe så jag inte somnar.



♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback