Bra vän?

Vad är den bra vän? De är en fråga som ja har tänkt på ganska länge.
Är det att man alltid ställer upp eller att man kanske alltid är på när de vankas fest?
Alla har ju olika uppfattningar på hur en bra vän ska vara och bete sig. Min lista är ganska liten men den ser ut så här;

♦ Lätt att prata med
♦ Ställer upp när man har det jobbigt
♦ Att man har roligt tillsammans
♦ ÄRLIGHET !

Ja, de va inte mycket eller hur. Men de är faktiskt det ända jag vill ha i en bra vän. Och på att ställa upp menar inte jag att man måste prata varje dag eller ringa så fort de är en fest på gång någonstans utan mer att även om vi inte pratar på ett tag så vet jag att jag kan ringa när jag har det tufft. De tycker jag är att ställa upp för någon.

Men som sagt alla har ju olika syn på hur vänner ska vara så min fråga är; Tycker ni att jag har helt fel? Hur  tycker ni en bra vän ska vara?

♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback